Mamy zaszczyt powitać w rodzinie PNSA dwóch nowych sędziów – Jacka Książka oraz Jacka Wolniewicza!

(….)

Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Pełka Creatives & Pełka PR, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk,właściciel marki BRIEF.

Inspiracją dla polskiej edycji stał się konkurs NSA, odbywający się w każdego roku w lutym, w Wielkiej Brytanii, gdzie zyskał miano „Oskarów Sprzedaży”. Dzięki możliwości korzystania z doświadczeń konkursu brytyjskiego, Polish National Sales Awards staje się na polskim rynku konkursem, który oprócz wskazywania na liderów w poszczególnych kategoriach, wyznacza standardy sprzedaży w oparciu o najlepsze praktyki. Korzyści, jakie daje udział w Konkursie Profesjonalnych Sprzedawców, to przede wszystkim prestiż uczestnictwa w pierwszym w Polsce tego typu przedsięwzięciu, które dotyczy sprzedaży w różnych jej aspektach. To także możliwość wykazania się przed pracodawcą pomysłami, wymiany doświadczeń i pokazania się wśród przedstawicieli działów sprzedaży różnych branż. Udział w konkursie pozwala Kandydatom na zdobycie dodatkowego „świadectwa”, potwierdzającego profesjonalizm i wysoki poziom kwalifikacji w dziedzinie sprzedaży, które zdobywa na tle innych uczestników reprezentujących różne branże.

Zdjęcie użytkownika PNSA.