Strategiczna rola szkoleń w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy.

By | Sierpień 12th, 2012|Artykuły uczestników Szkoly Trenerów Sprzedaży, CZYTELNIA|

Przewagę konkurencyjną uzyskujemy między innymi dzięki wiedzy, którą zdobywamy i wykorzystujemy szybciej, niż konkurencja. Szkolenia pozwalają naszej firmie wyprzedzać konkurencję o krok, lub za naszą konkurencją nadążać, jeśli inni nas wyprzedzają. Przykładowo, przy popularnych teraz szkoleniach z zakresu social media czy tworzenia firmowego fanpage na Facebook’u – spotkałam się raz ze szczerym wyznaniem uczestników, że przyszli na szkolenie tylko po to, żeby dowiedzieć się, czego się dowiaduje konkurencja. Oczywiście, podpatrywanie innych ma pozytywny wymiar gdy nadajemy mu nazwę ” dobrych praktyk”. Na szkoleniu z facebook’a wartością ważną dla uczestników jest możliwość podpatrzenia i przeanalizowania działań, które się sprawdzają w praktyce, a które możemy zaadoptować lub odrzucić tworząc własne rozwiązania. Analiza pod okiem trenera pozwala zdobyć bezcenną wiedzę, a kwota zainwestowana w szkolenie jednego pracownika zwraca się w postaci nowych umiejętności i wiedzy o działaniach konkurencji- a to wszystko w jeden/ dwa dni. Oszczędność czasu stawia kropkę nad „i”. […]

Jak osobista marka sprzedawcy zwiększa zyski firmy?

By | Sierpień 12th, 2012|Artykuły uczestników Szkoly Trenerów Sprzedaży, CZYTELNIA|

Najlepsi sprzedawcy w Twojej firmie zdają się posiadać tajemnicze przepisy na skuteczną sprzedaż. Niby pracują dokładnie tak, jak Ty – podobnie prowadzą rozmowy handlowe, kontaktują się z klientami o porównywalnym potencjale,, a nawet nie raz pracują mniej od Ciebie. Mimo to, to oni sprzedają najwięcej i najlepiej, a Tobie pozostaje tylko przeciętna średnia. Czy gdybyś znał te magiczne sztuczki, to też byłbyś numerem jeden? Czy jeśli poznasz sekret najlepszych sprzedawców, dołączysz do ich grona? Odsłonię zatem rąbek tajemnicy sukcesu: co sprawia, że sprzedawca wyróżnia się w świadomości klienta i sprzedaje? […]

Słabe słowa, które marnują Twoją pracę.

By | Sierpień 12th, 2012|Artykuły uczestników Szkoly Trenerów Sprzedaży, CZYTELNIA|

Strach przed popełnieniem błędu, przed pomyłką, przed porażką, jest zadziwiająco silny. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z nawyków językowych, dopóki ktoś nie zwróci nam uwagi lub nie otrzymamy możliwości odsłuchania swoich rozmów sprzedażowych. Szczególnie odsłuchanie swojej rozmowy z klientem jest zaskakującym odkryciem – czy to możliwe, że brzmię jak osoba, która…nieustannie zabezpiecza się i usprawiedliwia na wypadek popełnienia błędu? Jak to się robi? […]

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij